Kontakt os

Vi er klar til at hjælpe dig

Du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål her på siden. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt.

Kontor

Yrsavej 9, 3. sal 
2000 Frederiksberg
Danmark

Åbningstider

Mandag-fredag: 09-17
Lørdag-søndag: Lukket

E-mail

info@wonderliving.dk

Telefon

+45 42909089

    Levering og betaling

    Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

    Wonderliving.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay eller ViaBill.

    Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

    Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms og gebyrer.

    Wonderliving.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at vi ikke kan aflæse dine informationer.

    Leverer I også til udlandet?

    Ja, kontakt os for mere information.

    Hvornår modtager jeg min pakke?

    Alle ordrer der er indgået før kl. 15:00, bliver sendt samme dag (hverdage). Ordrer indgået efter kl. 15:00 bliver som udgangspunkt afsendt dagen efter.

    Wonder Living tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering (hverdage).

    Du modtager et track&trace nummer, så snart din pakke er afsendt, så du kan følge din pakke hele vejen.

    Jeg har ikke modtaget et track and trace nummer

    Hvis du ikke har modtaget en e-mail eller SMS fra os, kan det skyldes en forkert tastet e-mailadresse eller fravalgt telefonnummer.

    Tjek evt. dit spamfilter for en sikkerheds skyld.

    Ellers er du velkommen til at kontakte os.

    Hvad koster fragt?

    Vi tilbyder gratis levering ved køb over 299 kr. til alle pakkeshops.

    Alle ordrer under 299 kr. bliver pålagt et gebyr på 39 kr.

    Hvis du ønsker levering til døren, bliver der pålagt et fast gebyr på 49 kr.

    Kan jeg afhente min pakke på jeres lager?

    Ja, kontakt os for mere information.

     

    Returnering

    Må man afprøve et produkt?

    Du må gerne prøve varen på samme måde, som du ville gøre med tøj i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
    Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

    Jeg har fortrudt mit køb; hvad gør jeg?

    Hvis pakken ikke er blevet afsendt, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan nå at annullere den. Er pakken allerede afsendt skal du udfylde returformularen her på siden og sende pakken retur.

    Bemærk venligst: Du må ikke nægte modtagelse eller undlade at afhente pakken. Postvæsenet opkræver høje gebyrer for uafhentede pakker, så hvis pakken ikke bliver afhentet indenfor tidsfristen, modregner vi et gebyr på 150 kr.

    Du sende din pakke retur for 39 kr. via vores returportal.

    Hvad koster det at sende en pakke retur?

    Du kan købe et returlabel for 39 kr. gennem vores returportal. 
    Du vil automatisk modtage en mail med et link til returportalen, efter at du har udfyldt returformularen her på siden.

    Jeg har modtaget et forkert produkt?

    Har du købt et bestilt et forkert produkt, tilbyder vi at ombytte gratis (læs mere under afsnittet “Gratis ombytning“).

    Hvornår får jeg pengene tilbage?

    Beløbet bliver udbetalt inden for 2-5 hverdage efter, at vi har modtaget din pakke retur.

    Hvor længe gælder min fortrydelsesret?

    Der gives 30 dages returret på varer købt i vores webshop.
    Perioden regnes først fra den dag, hvor du modtager din ordre.

    Information

    Hvordan skal bambus vaskes?

    Se vores vaskeguide her

    Er jeres produkter allergivenlige?

    Ja, alle produkter er certificeret med OEKO-TEX standard 100, som udstedes af verdens førende sundhedsmærkning for tekstiler. OEKO-TEX 100 certifikatet sikrer, at det færdige produkt er 100% fri for skadelige stoffer, som er til fare for menneskets sundhed. Derfor kan vi godt kalde vores produkter allergivenlige.

    Kan jeg få speciale mål?

    Ja, vi tilbyder at producere efter dine mål under forudsætning af, at vi modtager forudbetaling, og at returretten bortfalder.

    Kontakt os for mere information.

    Har I en fysisk butik?

    Vi har ingen fysisk butik eller showroom. Se listen over vores forhandlere her