Wonder Living

Kundeservice

Kontakt os

Du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt.

Udfyld kontaktformularen eller send os e-mail til info@wonderliving.dk

Telefonisk henvendelse:

Mandag – fredag: kl. 10-19

Lørdag – søndag: kl. 12-19

+45 42909089

Oftest stillede spørgsmål

OVERSIGT

Hvordan skal bambussengetøj vaskes?

Se vores vaskeguide her

Er produkter allergivenlige?

Ja, alle produkter er certificeret med OEKO-TEX standard 100, som udstedes af verdens førende sundhedsmærkning for tekstiler. OEKO-TEX 100 certifikatet sikrer, at det færdige produkt er 100% fri for skadelige stoffer, som er til fare for menneskets sundhed. Derfor kan vi godt kalde vores produkter allergivenlige.

Kan jeg få syet efter specielle mål?

Ja, vi tilbyder at producere efter dine mål under forudsætning af, at vi modtager forudbetaling, og at returretten bortfalder.

Kontakt os for mere information.

Har I en fysisk butik eller forhandler?

Vi har ingen fysisk butik eller showroom. Se listen over vores forhandlere her

LEVERING OG BETALING

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Wonderliving.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay eller ViaBill.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms og gebyrer.

Wonderliving.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at vi ikke kan aflæse dine informationer.

Leverer I også til udlandet?

Ja, kontakt os for mere information.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Vi efterstræber at afsendelsen af ordrer, der er indgået før kl. 13:00, bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 13:00 bliver som udgangspunkt afsendt dagen efter.

Wonder Living tager altid udgangspunkt i 1-2 dages levering (hverdage).

Du modtager et track&trace nummer, så snart din pakke er afsendt, så du kan følge din pakke hele vejen.

Jeg har ikke modtaget track & trace nummer?

Hvis du ikke har modtaget en e-mail eller SMS fra os, kan det skyldes en forkert tastet e-mailadresse eller fravalgt telefonnummer.

Tjek evt. dit spamfilter for en sikkerheds skyld.

Ellers er du velkommen til at kontakte os.

Tilbyder I gratis levering?

Vi tilbyder gratis levering ved køb over 499 kr. til alle pakkeshops.

Alle ordrer under 499 kr. bliver pålagt et gebyr på 39 kr.

Hvis du ønsker levering til døren, bliver der pålagt et fast gebyr på 49 kr.

Kan jeg selv afhente på jeres lager?

Ja, kontakt os for mere information.

RETURNERING OG REKLAMATIONSRET

Jeg har fortrudt mit køb; hvad gør jeg?

Hvis vi ikke har afsendt din ordre, kan vi nå at annullere den.

Er din pakke afsendt, kan du benytte vores returportal og sende pakken retur for 39kr.

Jeg har købt/modtaget en forkert størrelse?

Hvis du har købt en forkert størrelse, kan vi ombytte den til en anden. Vi tilbyder at sende en ny pakke afsted på vores regning, men returnering skal du selv afholde. Du kan med fordel benytte vores returportal og købe en pakkelabel til en fast lav pris af 39 kr.

Kan jeg selv returnere min pakke til jer?

Vi tilbyder desværre ikke denne service på nuværende tidspunkt.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Efter vi har modtaget din returnering, overfører vi beløbet til samme konto inden for 5 hverdage.

Hvor længe gælder min fortrydelsesret?

Vi tilbyder som en ekstra service 30 dages fortrydelsesret, fra den dag du modtager din pakke.